jullie mening over villa

axion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2244
Lid geworden op: 20-10-2009 15:22

Bericht door axion » 04-06-2015 11:19

Diana schreef:Halootjes allemaal, het wordt een mooie dag dus we kunnen gaan genieten.
Ik krijg vandaag een nicht te logeren ben even afwezig tot zondag, allemaal mooie dagen en gaan genieten, doe ik ook.
Maar waarom ik hier even ben is het volgende...het is nu donderdag 4 juni
en nog zijn er geen nieuwe tube opdrachten geplaatst.......dat bedoel ik nu....zo kan het forum niet verder gaan .....dit stoort mij langer hoe meer...
Zo dat ben ik even kwijt.....dat bedoel ik nu met SAAI.......er is hier dagen lang niets te beleven. ;huil
Hoi Diana, ik heb voor iedereen die nog geen opdracht gezet hebben een pm gedaan. Als er morgen nog niets geplaatst is dan zet ik er een te neer.
<center>Afbeelding
Voor meer info, pb of mail axion

Monique
Professional
Professional
Berichten: 595
Lid geworden op: 16-11-2012 21:12

Bericht door Monique » 04-06-2015 11:48

Diana schreef:Halootjes allemaal, het wordt een mooie dag dus we kunnen gaan genieten.
Ik krijg vandaag een nicht te logeren ben even afwezig tot zondag, allemaal mooie dagen en gaan genieten, doe ik ook.
Maar waarom ik hier even ben is het volgende...het is nu donderdag 4 juni
en nog zijn er geen nieuwe tube opdrachten geplaatst.......dat bedoel ik nu....zo kan het forum niet verder gaan .....dit stoort mij langer hoe meer...
Zo dat ben ik even kwijt.....dat bedoel ik nu met SAAI.......er is hier dagen lang niets te beleven. ;huil
Heb het ook tegen Jan gezegd in een PB : Ik dacht dat we een vakantiestop hadden en heb niet gekeken naar nieuwe opdrachten.
Inmiddels heb ik aan "mijn verplichtingen" voldaan ;oke
Afbeelding

Corrie
Professional
Professional
Berichten: 329
Lid geworden op: 04-01-2012 16:53

Bericht door Corrie » 04-06-2015 16:14

ik dacht dus ook dat het niet doorging tot na de vakantie, maar heb ook aan mijn verplichten voldaan
Afbeelding

Diana
Professional
Professional
Berichten: 387
Lid geworden op: 04-01-2012 16:41

Bericht door Diana » 06-06-2015 08:51

axion schreef:
Diana schreef:Halootjes allemaal, het wordt een mooie dag dus we kunnen gaan genieten.
Ik krijg vandaag een nicht te logeren ben even afwezig tot zondag, allemaal mooie dagen en gaan genieten, doe ik ook.
Maar waarom ik hier even ben is het volgende...het is nu donderdag 4 juni
en nog zijn er geen nieuwe tube opdrachten geplaatst.......dat bedoel ik nu....zo kan het forum niet verder gaan .....dit stoort mij langer hoe meer...
Zo dat ben ik even kwijt.....dat bedoel ik nu met SAAI.......er is hier dagen lang niets te beleven. ;huil
Hoi Diana, ik heb voor iedereen die nog geen opdracht gezet hebben een pm gedaan. Als er morgen nog niets geplaatst is dan zet ik er een te neer.
Dank je wel Axel....zo zie je maar hoe snel er een misverstand kan ontstaan, maar het is opgelost!
groetjes diana
Afbeelding

Plaats reactie