jullie mening over villa

Doreen
Site Admin
Site Admin
Berichten: 32724
Lid geworden op: 20-10-2009 04:55

jullie mening over villa

Bericht door Doreen » 30-05-2015 12:17

Door gaan of stoppen?
verandering?
ergens niet mee eens?
of iets anders meld het hier
wil je het liever hier niet plaatsen dan kun je ook een pb sturen
<center>Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor meer info, pb of mail Doreen

maybe
SuperProffesional
SuperProffesional
Berichten: 1455
Lid geworden op: 03-10-2011 13:53

Bericht door maybe » 30-05-2015 12:34

Ik kan hier niks over zeggen omdat ik niks met psp doe ik laat de keus aan de anderen
<center>Afbeelding

Gast

doorgaan

Bericht door Gast » 30-05-2015 13:22

ja ik vind doorgaan,maar misschien met vernieuwen van allerlei dingen,en opdrachten,als we doorgaan wil ik ook een welkomsopdracht,wie die opdracht wint,staat de hele maand te pronken op villa,alleen ik kan het niet alleen,hebben jullie nog dingen???zeg het dan goed weekend liefs roosje

ZUS
Professional
Professional
Berichten: 471
Lid geworden op: 04-02-2012 00:34

Bericht door ZUS » 30-05-2015 14:31

zou jammer zijn als het stopt ,maar de keus licht natuurlijk bij jullie,de inzendingen worden steeds minder en dat is wel jammer
fijne zondag iedereen,zou het wel missen deed het met plezier
Afbeelding

Monique
Professional
Professional
Berichten: 595
Lid geworden op: 16-11-2012 21:12

Bericht door Monique » 30-05-2015 17:09

Ook ik zou het jammer vinden als jullie zouden stoppen.
Ik probeer zoveel mogelijk met een aantal opdrachten mee te doen.
Verandering hoeft voor mij niet zo nodig.

Het klopt wat in de mail staat : op o.a. facebook en Pingn worden veel scrapkits en tubes gedeeld.

Het valt wel op dat de animo van de meeste creabea's is terug gelopen, nadat
door een tijdelijke medebeheerster hier de hele boel gewist is.
Het zal misschien haar bedoeling zijn geweest om dit te veroorzaken, omdat je
dit heel vaak ziet (er gebeurt iets op een forum en het wordt nooit meer de oude)
En ik heb eigenlijk zoiets van ..........zal hier toch niet gebeuren.

Nu komt de vakantie periode er binnenkort aan en dan zal er nog minder aan
de opdrachtjes meegedaan worden.
Misschien daarna de boel weer op de rails proberen te krijgen ?
Met een frissen (her)start beginnen.
Ik vind dit een gezellig forum.
Afbeelding

EllyB
Amateur
Amateur
Berichten: 161
Lid geworden op: 16-08-2013 16:03

Bericht door EllyB » 30-05-2015 17:27

Het zal jammer zijn als dit forum stopt, ik vind het altijd zo leuk om met de wedstrijdjes mee te doen al doe ik niet altijd mee, dit komt door mijn gezondheid en ik ben oppas-oma dit samen is; dat ik soms niet de puf heb om maar met iets mee te doen :(

Wat de scraps en tubes betreft, er wordt inderdaad veel aangeboden op FB en Ping'n, maar het is altijd leuk om te kijken of er wat nieuws is.

Ik zal zeggen geef het nog een kans, deze tijd is niet echt de juiste (vakantie)tijd om een beslissing te nemen, wacht tot na de winter en neem dan de beslissing.

Ik hoop van harte dat jullie doorgaan, want het is echt een super leuke forum !!!

Liefs en een dikke knuffel :kiss
Elly B(erkepeis)
Afbeelding

Gast

bedankt

Bericht door Gast » 30-05-2015 19:29

bedankt voor jullie reactie,ja de vakantie en 2 ziek,dat is pech hebben,maar ook ik wil het graag door zetten doodzonde,zo leuk altijd hier,ik kan jullie mede delen,ik heb een extraopdracht Vaderdag,en ik wil er nog een welkomstopdracht bij doen,die moet de afmeting hebben 400 x 400 pix,en er moet op staan welkom bij villa kakelbont,degene die wint mag wat nieuws neer zetten maar de crea staat dan ook een maand op villa te pronken,ook hier graag jullie mening over,lijkt mij leuk,even wat nieuws erbij,plus het feit je hoeft ook niet alle opdrachten te doen,dat is altijd de stelling geweest van villa niets moet alles mag,ik hoop op een reactie,liefs roosje :kiss

Diana
Professional
Professional
Berichten: 387
Lid geworden op: 04-01-2012 16:41

Bericht door Diana » 31-05-2015 16:23

Natuurlijk is het jammer van dit forum....waar ik altijd met plezier aan heb mee gedaan vooral met die gezellige landen opdracht van een paar weken...dat was nogeens een uitdaging.
Effin de laatste tijd is het hier erg stil en ik persoonlijk vind het oersaai geworden en dacht erover om ermee te stoppen hier.
Maar als er nieuw leven in wordt geblazen dan ben ik graag van de partij...dus ik
wil het nog even aanzien of hier weer leven in de brouwerij komt.
groetjes Diana
Afbeelding

Gast

diana

Bericht door Gast » 31-05-2015 16:50

dat wordt dan niet eerder als na de vakanties,en dan de vraag wat bedoel je met nieuw leven in blazen als jij het voor het zeggen zou hebben,wat zou je dan willen veranderen,want dat staat er weer niet bij

Gast

doreen en jan

Bericht door Gast » 31-05-2015 19:14

de achtergrond moet echt anders

Plaats reactie