mededeling even lezen

mineke-109
Amateur
Amateur
Berichten: 202
Lid geworden op: 02-03-2012 19:21

Bericht door mineke-109 » 06-12-2012 16:30

ik vind 1 keer per 2 weken prima,


Afbeelding

ZUS
Professional
Professional
Berichten: 471
Lid geworden op: 04-02-2012 00:34

Bericht door ZUS » 01-11-2013 16:54

om de twee weken is wel leuk
Afbeelding

brenda
Rookie
Rookie
Berichten: 49
Lid geworden op: 16-09-2013 10:54

Bericht door brenda » 01-11-2013 17:40

Whahaha ben ik zeker de buitenstaander hier
want ik zou juist veel meer variatie willen
veel meer leuke opdrachtjes
dag opdrachten
week opdrachten
en aparte feestdagen uitdagingen
en leuke seizoens opdrachten
en nog veeeeel meer
maar ja wie ben ikke
als jullie allemaal maar 1x in de twee weken wat willen :kiss
Afbeelding

Gast

roosje

Bericht door Gast » 18-11-2013 19:53

doreen is prima hoor???heb ff geen energie met al die sites waar ikmoet wesen maar komt wel weer goe,liefs roosje

Regien
SuperProffesional
SuperProffesional
Berichten: 1040
Lid geworden op: 05-02-2012 12:02

Bericht door Regien » 01-12-2013 21:28

Afbeelding

Om de 2 weken is prima Doreen en Jan anders wordt het mij echt teveel en
kan ik het niet bij houden, er zijn al zoveel opdrachten, meer erbij ga ik niet
aan mee doen, heb ook nog een prive leven, en ik ga niet hele dagen aan
de Pc. zitten, kan ik niet en wil ik ook niet, wil het wel leuk houden.
Afbeelding

axion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2244
Lid geworden op: 20-10-2009 15:22

Bericht door axion » 01-12-2013 22:46

Het is al goed, we gaan gewoon door met 2 maal in de maand de twee weekse opdrachten en met de maand opdrachten, ook wij denken dat dit voor de meeste genoeg is en laten het dan ook zo.

We hebben wel een paar opdrachten bij bedacht en slaan die aan dan blijven ze mee gaan, maar ook deze moeten niet, maar mogen wel.

Ook als er echt wat te doen is doen we wel eens een extra opdracht zoals pas Sinterklaas, maar ook hier geld, niets moet, alles mag.

Het is ook zo dat veel van ons al veel creaties maken, maar niet iedereen is het zelfde en heeft dezelfde tijd of wil niet zo veel voor de pc zitten. Je huiselijk en sociaal leven is veel belangrijker als een creatie te maken, het moet leuk blijven en geen hoofdzaak.

Daarom kunnen wij ook best begrijpen dat niet iedereen met elke opdracht mee doet, het mag wel, maar moet niet.

Groetjes, Doreen & Jan
<center>Afbeelding
Voor meer info, pb of mail axion

joosje
Professional
Professional
Berichten: 739
Lid geworden op: 11-07-2013 21:16

Bericht door joosje » 02-12-2013 00:51

ik vind het toppie zo, niet iedereen heeft evenveel tijd om zich met hun hobby bezig te houden en sommige zijn waarschijnlijk ook wel actief op een ander forum, je hebt gelijk niets moet alles mag , dat is juist zo leuk aan dit forum, dank je Doreen en Jan jullie zijn kanjers dat jullie dit allemaal draaiende houden :kiss
Afbeelding

maybe
SuperProffesional
SuperProffesional
Berichten: 1455
Lid geworden op: 03-10-2011 13:53

Bericht door maybe » 12-12-2013 09:27

Lieve Doreen en Jan jullie doen genoeg aan het forum gewoon zo laten zoals het was ik ben er tevreden mee zoals jullie 2 het draaiende houden :kiss
<center>Afbeelding

Eelkje
Professional
Professional
Berichten: 961
Lid geworden op: 03-02-2011 08:12

Bericht door Eelkje » 12-12-2013 10:22

Beste Doreen en Jan,


Jullie doen jullie best voor dit forum en ga zo door zo als jullie aan de gang zijn met het forum.

Is iemand niet blij met dit forum dan kan deze persoon het aan jullie melden of gewoon weg gaan en niemand er verder mee lastig vallen.

Het is jullie forum dus jullie beslissen wat er wordt verandert en wat niet, daar heeft elk lid van dit forum zich gewoon bij neer te leggen.

Want jullie moeten er zelf heel veel plezier aan beleven naast jullie werk en herstel.

;duimup Dus ga zo door Doreen en Jan. ;duimup
Afbeelding

Corrie
Professional
Professional
Berichten: 329
Lid geworden op: 04-01-2012 16:53

Bericht door Corrie » 12-12-2013 10:28

gelukkig nooit geen mail o.i.d. gehad, maar eerlijk is eerlijk, deze forum is geweldig helemaal naar mijn zin, geen gezeur ergens over, lekker je ding doen, ieder wordt in zijn waarde gehouden, de wedstrijdjes gaan geweldig, gewoon zo doorgaan zoals het is, niets veranderen.
En knap van jullie zoals jullie dit staande weten te houden, met al jullie bezigheden en gezondheid.
Zelf weet ik wat het is om ook nog je werk te hebben en je site te beheren.
Ik neem mijn petje voor jullie af.
Dus nogmaals gewoon doorgaan en niets van iemand aantrekken die het niet goed vinden, dan gaan ze maar weg, we hebben hier een leuk clubje en dat toch ook al een mooi tijdje.
heel veel liefs






Afbeelding :kiss ;hug
Afbeelding

Plaats reactie